הטרגדיה שהיכתה ב'תולדות אהרן' וההוראה החריגה של האדמו"ר

במשך למעלה משנתיים נאבקה המנוחה במחלה הארורה, כשמרבית הסובבים אותה, כולל ילדיה, כלל אינם מודעים למחלה המכרסמת בתוכה
ארי וידר No Comments on הטרגדיה שהיכתה ב'תולדות אהרן' וההוראה החריגה של האדמו"ר

פטירתה של שיינדל וואלעס חשף מסכת חיים קשה, שהסתיימה באורח טרגי • המכרים מספרים לאתר 'קול חי' על שנות היתמות, המעבר לבית האבא, על הוראת האדמו"ר, ועל תגובת הילדים • תַאֲנִיָּה וַאֲנִיָּה

במשך למעלה משנתיים נאבקה המנוחה במחלה הארורה, כשמרבית הסובבים אותה, כולל ילדיה, כלל אינם מודעים למחלה המכרסמת בתוכה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פטירתה של הגב' לאה שיינדל וואלעס ז"ל הכתה בתדהמה את קהילת תולדות אהרן ואנשי היישוב הישן בירושלים שמספרים על אבידה קשה ביותר. הטרגדיה אירעה הלילה כאשר האישה, נפטרה כשהיא בשנות השלושים הראשונות לחייה ומותירה 9 יתומים רכים. בהם תאומים כבני שנתיים וחצי.

אבל בתולדות אהרן: בת 34 נפטרה, והותירה אחריה 9 יתומים

במשפחתה של וואלעס הטרגדיה כפולה ומכופלת מאחר שאימה של המנוחה, נפטרה לפני כעשור ממחלת הסרטן בדומה לבתה. בהיותה של המנוחה הצעירה בילדי משפחת דיאמנט, עברה להתגורר יחד עם בעלה וילדיה בביתו של אביה ישראל יצחק דיאמנט.

לאחר לידת התאומים התגלתה דבר מחלתה, כאשר התלוננה על חולשה ועייפות קיצוניים, או אז הורה האדמו"ר מתולדות אהרן לבני המשפחה, לעזוב את בית הוריה, ולעבור להתגורר בבית אחר בבחינת "משנה מקום משנה מזל".

במשך למעלה משנתיים נאבקה המנוחה במחלה הארורה, כשמרבית הסובבים אותה, כולל ילדיה, כלל אינם מודעים למחלה המכרסמת בתוכה.

רק בשבועות האחרונים כשהמחלה שלחה גרורות לכל חלקי גופה, נודע דבר מחלתה לרבים והשבוע אף נאספו למעלה מאלף פרקי תהילים לרפואתה, אולם מלאך המוות לא הירפה, עד אשר השיבה את נשמתה ליוצרה.

אחד מבני משפחתה סיפר לאתר 'קול חי' כי "היא הייתה אשת חיל אמיתית, צנועה וחסודה. היא זכתה להקים בית לתפארת כשהיא מגדלת במסירות את ילדיה יחד עם בעלה החשוב" עוד הוסיף בן משפחתה "לא כל אחד היה מסכים לעזוב את ביתו הפרטי ולעבור להתגורר עם אבא אלמן בבית, אבל היא לא חסה על דבר וכיבדה את אביה ועזרה לו במסירות רבה. בני משפחתה שבורים ורצוצים מהשבר הגדול".



0 תגובות